Een logo voor het dorpshuis van Zeeland
De dragersgroep van het Dorpshuis Zeeland is druk bezig met het realiseren van een dorpshuis van, voor en door Zeelanders. Ze wilden zo snel mogelijk naar buiten trede met een website en social media kanalen om heel Zeeland zoveel mogelijk erbij te betrekken en informeren wat de status is van het dorpshuis.
Daar hoorde een look en feel bij een beeldmerk, naam en vormgeving om te beginnen.
Peter van Gerwen van Gerwen reclame ging samen aan de slag met Anke Verbeek de grafisch vormgeefster van Kwaaijongens om een passend beeldmerk te creëren wat alle doelgroepen aanspreekt binnen de bevolking van Zeeland.
Kernwaarden voor het dorpshuis
De dragersgroep heeft ieder voor zich kernwoorden opgesteld die hun het beste vinden passen bij een dorpshuis van, voor en door Zeelanders. Met die woorden zijn Peter en Anke aan de slag gegaan en hebben ieder een logo gemaakt.
De groep was erg enthousiast en ze vonden het bijzonder dat al hun kernwaardes er zo in verwerkt zijn. Uiteindelijk hebben we de twee logo’s gecombineerd en zijn we tot dit resultaat gekomen.